Kontaktujte nás
Váš zoznam želaní

Váš zoznam želaní je prázdny!

Váš nákupný košík

Váš nákupný košík je prázdny!

Váš zoznam porovnávaných položiek

Záruka a záruka

Pokiaľ nie je uvedené inak, zákonná záručná doba 24 mesiacov platí pre všetky produkty. Pre mnohé články získate aj individuálne záruky od výrobcu. 

Okrem toho máte možnosť zakúpiť rozšírenú ochranu s naším služobným produktom "Dialando Protection" počas procesu predaja.

Dialando záruka

Majiteľ Dialando (viď právne upozornenie) garantuje správne fungovanie všetkých predaných produktov podľa špecifikácií príslušného výrobcu po dobu 24 mesiacov odo dňa nákupu.

Podmienkou uplatnenia záruky je opatrné zaobchádzanie s produktom, zamýšľané použitie podľa návodu na použitie výrobcu a dodržiavanie odporúčaných intervalov údržby. 

Zárukou nie sú pokryté diely podliehajúce opotrebovaniu, ako sú sklá, remienky, tesnenia, a následné škody na pohybe a pouzdre, ktoré môžu vzniknúť opotrebovaním a mechanickým zničením dielov podliehajúcich opotrebovaniu (napr. vniknutie vody v prípade hodiniek, ktoré sú samy o sebe vodotesné v dôsledku opotrebovaných tesnení alebo ohnutých hriadeľ korunky, pretože vodotesnosť nie je nikdy trvalou vlastnosťou hodiniek). Ak nie je možná oprava alebo prepracovanie, Dialando môže buď vymeniť hodinky za porovnateľný produkt rovnakej značky alebo kvality, alebo vrátiť kúpnu cenu. V prípade mierneho zhoršenia charakteristík produktu, ako je nižšia presnosť alebo znížená doba chodu mechanických hodiniek, ako môže byť spôsobené každodenným používaním, si Dialando vyhradzuje právo po odbornom posúdení hodinára vykonať opravu buď ponúkaním zníženia ceny alebo poskytnutím služby za rozumnú cenu (v súčasnosti max. 20 eur alebo ekvivalent v iných menách). 

Dodatočne zakúpená "Dialando Protection" neznamená obmedzenie vašich práv ako spotrebiteľa vzhľadom na právne záručné povinnosti predajcu, ale v najlepšom prípade ich predĺženie.

K garantovi, viď razítko (viď právne upozornenie)

Výrobné záruky

V mnohých prípadoch dostanete okrem zákonnej ochrany a Dialando ochrany aj špecifické záručné vyhlásenie od výrobcu - v väčšine prípadov tiež na obdobie 24 mesiacov. V tomto prípade nájdete opis záruky výrobcu a informácie o garantom v písomnej dokumentácii a prílohách k produktu.

Ak chcete využiť záruku výrobcu, uchovajte faktúru z nákupu po dobu záruky, pretože my ako odosielatelia nepečatíme záručné karty. Výrobcovia, s ktorými spolupracujeme, akceptujú faktúru ako doklad o kúpe s dátumom kúpy a tým aj ako začiatok záručnej doby.

Predtým, ako zašlete článok do servisného strediska výrobcu, upozornite na informácie pod "V prípade záruky".

V prípade záruky

Nechceme dúfať, ale ak sa to najhoršie stane, zachovajte pokoj. Radi vám pomôžeme!

Je dôležité, aby ste nás kontaktovali hneď, ako sa prejaví nejaká závada, a nie až po týždňoch alebo dokonca mesiacoch. Mohli by vzniknúť následné škody. V prípade vniknutia vody položte hodinky s otvorenou korunkou na ohrievač, aby sa vlhkosť dostala von. Ak sa funkcie zaseknú alebo zachytia, zdržte sa používania sily a nechajte opravu na profesionála. Nikdy neotvárajte puzdro hodiniek sami zadnou ani prednou stranou. Ak sa zastaví batériovo napájané hodinky, predpokladajte, že batéria je slabá, a nechajte ju skontrolovať a vymeniť odborníkom na mieste. Ak problém nie je v batérii, môže byť poškodený pohyb. 

Kontaktujte nás, aby sme diskutovali o ďalšom postupe. V prípade potreby môže byť rozumnejšie zaslať výrobok priamo na servisný oddelenie výrobcu. V iných prípadoch je vhodnejšie to urobiť cez nás.

Vždy pridajte kópiu faktúry ako doklad o kúpe a, ak je k dispozícii, vyplnené a pečatené záručné karty

Okrem toho pripojte sprievodný list s vašimi osobnými údajmi: Meno, adresa, návratová adresa, telefónne číslo, e-mail, komunikácia e-mailom, ak je to vhodné, popis chyby, čo sa stalo, kedy, čo bolo doteraz urobené, viacero chýb, špeciálne požiadavky...

Balík balte opatrne, aby nedošlo k ďalším škodám. Ak je k dispozícii, je najlepšie použiť originálnu obalu.

Posielajte ako poistený balík, nie ako zásielku. Takto vždy máte dôkaz o odoslaní, máte krytie poistenia a môžete sledovať zásielku online.

Po prijatí zásielky nami alebo inými servisnými centrami si dovolte priemerný čas spracovania 2 - 4 týždne, výnimočne až 8 týždňov. Nie všetky servisné body informujú zákazníka o prijatí položky, takže si overte doručenie na mieste príjemcu online pomocou čísla zásielky, napr. cez webovú stránku DHL.

Ak by, na naše prekvapenie, vznikli problémy pri spracovaní vášho prípadu, budete kontaktovaní, preto vždy uveďte svoje telefónne číslo a e-mailovú adresu. Budete kontaktovaní aj v prípade, že sa odmietne bezplatné spracovanie vášho prípadu zo zákonných dôvodov. V tomto prípade obdržíte odhad nákladov a väčšinou osobný telefonický hovor od majstra hodinára, ktorý vysvetlí dôvody. V tomto prípade sa rozhodnete, či chcete opravu zaplatiť alebo nie.

Dôležité informácie o záruke nájdete aj na našej stránke s otázkami a odpoveďami!