Kontaktujte nás
Váš zoznam želaní

Váš zoznam želaní je prázdny!

Váš nákupný košík

Váš nákupný košík je prázdny!

Váš zoznam porovnávaných položiek

Podmienky Dialando Protection

1. Plán poistenia

Tento kontrakt upravuje fyzické hodinky a technickú podporu, ktorú vám poskytuje DIALANDO v rámci vyššie uvedeného plánu (každý tu označovaný ako "Plán") pre značkovú službu Dialando uvedenú vo vašom doklade o poistení ("Číslo objednávky").

Aktuálne vám ponúkame dve možnosti poistenia:

  • Dialando Protection (11,99 €/rok) *0,03 €/Deň
  • Dialando Protection PLUS (14,99 €/rok) *0,04 €/Deň

2. Kedy začína a končí krytie

Plán krytia je platný 379 dní (1 rok + 14 dní lehoty na odstúpenie) od dňa nákupu. Dátum jeho uplynutia bude uvedený v potvrdení o objednávke.

3. Čo je kryté?

Dialando Protection kryje materiály, výrobu a samozrejme výrobné chyby.

V závislosti od toho, či ste si vybrali plán "Dialando Protection" alebo "Dialando Protection PLUS", tu je zoznam položiek, ktoré sú týmto zárukou kryté.

  • Chyby v materiáli a spracovaní pri normálnom používaní
  • Normálne opotrebenie (Napr. Špina)
  • Krabica
  • Stratený kryštál (ak je to prípadné)
  • Náramok
  • Pásky
  • Spona
  • Špendlíky
  • Koruna
  • Volanie

Ako doplnok, plán "Dialando Protection PLUS" tiež kryje:

  • Sklo (rozbité alebo poškriabané)
  • Rozbitý pohyb (nesprávne používanie/spracovanie)
  • Poranenia šoku a zlomeniny
  • Nesprávne zaobchádzanie
  • Škody spôsobené vodou a vlhkosťou (aspoň 5 ATM)

V závislosti od vybranej formy krytia bude oprava realizovaná alebo hodinky budú vymenené bezplatne a bez nároku na prácu, ak sa preukáže, že poškodenie spadá do vyššie uvedeného krytia.

V prípade vážneho poškodenia, ktoré znemožňuje opravu, vám Dialando zašle rovnaký model hodiniek. Ak váš model nie je k dispozícii, poskytneme vám hodinky rovnakej hodnoty a podobného štýlu, a to môže byť alebo nemusí byť predtým koordinované s vami. Ochrana pre hodinky na výmenu končí s vaším poistením Dialando Protection získaným pri nákupe prvých hodiniek s týmto súvisiacich, a nie s hodinkami, ktoré boli nahradené.

4. Čo nie je kryté?

V prípade plánu "Dialando Protection PLUS" sa nekryje žiadne poškodenie okolností iných ako tie, ktoré boli uvedené vyššie, hoci je to veľmi nepravdepodobné, pretože ide o pomerne kompletné poistenie.

Dialando Protection“ vo svojej štandardnej verzii nezahŕňa nasledujúce okolnosti poškodenia:

  • Sklo (rozbité alebo poškriabané)
  • Rozbitý pohyb (nesprávne používanie/spracovanie)
  • Poranenia šoku a zlomeniny
  • Nesprávne zaobchádzanie
  • Škody spôsob ené vodou a vlhkosťou (aspoň 5 ATM)

Pripomíname vám, že škody spôsobené vodou nebudú kryté Dialando Protection, ak sa nedodržia pokyny na úrovni vodotesnosti výrobku (ako je uvedené na výrobku), vrátane škôd spôsobených vystavením hodiniek iným typom kvapalín alebo chemikálií (okrem bežnej vody alebo morskej vody). Tiež nebudú kryté škody spôsobené vodou hodiniek s hodnotou menšou ako 5 ATM.

5. Ako získať službu a podporu?

Ak chcete využiť Dialando Protection na akýkoľvek druh poškodenia hodiniek, musíte kontaktovať našu zákaznícku službu.

Nezabudnite uviesť číslo objednávky, ktoré vám bolo zaslané e-mailom pri nákupe, aby ste potvrdili platnosť vášho poistenia. Tím zodpovedný za Dialando s vami skontaktuje na potvrdenie a koordináciu odosielania poškodených hodiniek do najviac 2 pracovných dní.

Je potrebné, aby ste čakali na potvrdenie od tímu Dialando pred odoslaním hodiniek, pretože vám poskytneme oficiálnu adresu, kam by mali byť poslané, a zároveň budeme sledovať odoslanie, takže nám pošlite balík s možnosťou sledovania. Je tiež nevyhnutné, aby ste čakali na potvrdenie, že nám ich môžete poslať, pretože existuje možnosť, že poškodenie alebo oprava bude vykonaná hodinárom blízko vás, a rovnakým spôsobom pokryjeme náklady.

V prípade, že nám musíte poslať poškodené hodinky, náklady na prepravu budú pokryté vami. Pokryjeme náklady na spätné odoslanie hodiniek, aby sme vám ich mohli vrátiť po oprave, len ak je dodací adresa v rámci Európskej únie.

V rovnakom e-maile, ktorý vám bude zaslaný, vám budú poskytnuté aj potrebné informácie na sledovanie procesu opravy a doby jeho dokončenia. Dialando má právo kontaktovať vás prostredníctvom pošty, telefonu a chatu prostredníctvom oblasti zodpovednej za službu Dialando Protection.

6. Vaše zodpovednosti

Ak chcete získať službu alebo podporu v rámci poistenia, súhlasíte s dodržiavaním nasledujúceho:

  1. Poskytnite dôkaz o kúpe „čísla objednávky“
  2. Poskytnite informácie o príznakoch a príčinách problémov s krytým produktom
  3. Odpovedajte na žiadosti o informácie vrátane, ale nie výlučne, informácií o krytom produkte, ako sú sériové číslo, model, kroky podniknuté predtým, ako sa krytý zariadenie dostalo do problémov, a kroky podniknuté na riešenie problému
  4. Dodržujte pokyny od Dialando, vrátane fotografií, ak sú požadované.

7. Prenos poistenia

Dialando Protection je viazané na produkt a nie na klienta, takže toto poistenie môže využívať akýkoľvek používateľ, ktorý je v zákonnej držbe produktu, pričom môže predať produkt s aktívnym poistením novému majiteľovi, a ten má prístup k poisteniu, pokiaľ nový majiteľ má „číslo objednávky“, ktorému bolo doručené osobe, ktorá produkt priamo zakúpila z nášho online obchodu, a doba poistenia zostáva platná.

Ako spotrebiteľská práva ovplyvňujú tento plán

Pre spotrebiteľov v jurisdikciách, ktoré majú výhody zákonných predpisov o ochrane spotrebiteľa, výhody uvedené v vyššie uvedených plánoch sa vzťahujú na všetky práva a prostriedky poskytnuté týmito zákonmi a predpismi. Nič v tomto pláne nemá vplyv na práva spotrebiteľa ustanovené príslušnými povinnými zákonmi, vrátane práva spotrebiteľa na nároky podľa zákonných práv záruky a na žiadosť o náhradu škody v prípade úplného alebo čiastočného nesplnenia alebo neprimeraného splnenia povinností zo zmluvy.

Plány ochrany DIALANDO®

Štandardná záruka výrobcuOchrana DIALANDO®Ochrana DIALANDO® PLUS
ChybyV materiáli a/alebo výrobe
Oštepy a opotrebenieZ normálneho používania (napr. špinavosť)
Prípad
Stratený krištáľAk je to možné
Náramok
Pásy
Spona
Piny
Koruna
Displej
SkloRozbité alebo poškriabané
Rozbitý pohybNesprávne používanie a/alebo zaobchádzanie
Poškodenie nárazom a/alebo stlačením
Nesprávne zaobchádzanie
Poškodenie vodou alebo vlhkosťouHodinky s aspoň 5 ATM odolnosťou

Dialando Protection a Dialando Protection PLUS je produkt spoločnosti Aphrodonis Media Group Ltd

Telefonická podpora: +46 10 551 5995

Podpora na WhatsApp : +46 10 551 5995

(Hovoríme po anglicky a švédsky).