Kontaktujte nás
Váš zoznam želaní

Váš zoznam želaní je prázdny!

Váš nákupný košík

Váš nákupný košík je prázdny!

Váš zoznam porovnávaných položiek

Odpovede na často kladené otázky

Prosím, nájdite nižšie odpovede na najčastejšie otázky. 

Ak máte otázku, na ktorú nemôžete nájsť odpoveď, neváhajte kontaktovať našu priateľskú zákaznícku službu, ktorá odpovie na všetky vaše otázky

Hodinky

Sú hodinky originálne?

Toto je jedna z najčastejších otázok, ktoré od vás dostávame, a chápeme prečo. Áno, všetky naše hodinky sú 100% originálne!

Dizajnérsky hodinky sa stali pomerne populárnymi v posledných rokoch a sme veľmi hrdí na to, že poviem, že všetky naše hodinky sú autentické a originálne. Všetky sú dodávané s 2-ročnou zárukou od výrobcu.

Dostanete zaručený booklet / manuál v krabici a hodinky prichádzajú v svojom originálnom obale. Mnohí zákazníci žiadajú seriové čísla, ale bohužiaľ je len pár značiek, ktoré predávame, ktoré používajú tento systém; napríklad Michael Kors a Marc Jacobs nepoužívajú sériové čísla na žiadnych zo svojich produktov. Skutočnosť, že máte záruku na svoje hodinky, je normálne znak, že hodinky sú autentické. Viac informácií o záruke nájdete tu

Zmena veľkosti hodiniek

Všetky hodinky s odkazmi zahŕňajú určitý počet z ktorých je možné odstrániť.

Ľahko môžete identifikovať tie, ktoré možno odstrániť šípkami na vnútornej strane remienka. Bohužiaľ, je možné iba zmenšiť remienok. Nie je možné objednať extra odkazy, okrem tých, ktoré už sú pripojené.

Zmena veľkosti remienka by mala byť vždy vykonávaná kvalifikovaným hodinárom. Nájdite hodinára, ktorý predáva hodinky rovnakej značky, pretože to niekedy vyžaduje určité vedomosti a/alebo nástroje.

Pamätajte, že remienky hodiniek vyrobené z keramiky sú veľmi citlivé na nárazy a môžu sa ľahko zlomiť, ak ich upravuje nekvalifikovaná osoba, preto vždy používajte profesionála.

Je tiež dobré myšlienkauložiť odstránené odkazy. Pamätajte si, že váš právo na vrátenie produktu vyprší, keď sa hodinky zmenia veľkosťou.

Neplatíme náklady na zmenu veľkosti, avšak poskytneme vám kredit 10 EUR na vašu ďalšiu kúpu. Stačí poslať fotografiu účtu na našu podporu.

Od januára 2024 poskytujeme našim zákazníkom možnosť skrátiť si náramky priamo počas objednávacieho procesu za malý poplatok len 5 EUR. Táto služba je ponúkaná pre vybrané modely!

Baterie na mých hodinkách došla, co mám dělat?

Najbežnejším dôvodom, prečo sa hodinky spomaľujú alebo úplne prestanú, je, že batéria sa vybila alebo sa tak čoskoro stane.

Záruka nekryje spotrebný materiál, ako sú batérie, ale ponúkame 10 EUR na ďalší nákup, ak sa batéria vybije do prvého roku od obdržania balíka.

Obráťte sa na hodinára/servisného technika, ktorý predáva rovnakú značku, pretože niekedy je potrebné špeciálne nástroje na otvorenie zadnej strany hodiniek pri výmene batérie. Okamžite sa obráťte na našu službu zákazníkom, aby sme vás informovali, že pôjdete vymeniť batériu, a potom pošlite e-mail s fotografiou účtu, aby ste dostali 10 EUR kredit.

Jedným dôvodom, prečo sa batéria môže vybiť na nových hodinkách, je, že batéria už bola nainštalovaná počas výroby a tiká, kým konečne nedosiahne spotrebiteľa. Niekedy môžu byť hodinky na sklade nejaký čas, a inokedy to jednoducho môže byť preto, lebo batéria sa zhoršila.

Samozrejme, kontrolujeme, že každé hodinky sú v dobrom stavu pred odoslaním, ale niekedy sa batéria už môže začať spomaľovať.

Keramické hodinky

Keramika je veľmi odolný voči poškriabaniu materiál a udržuje svoju farbu a hladký povrch oveľa lepšie ako kovové hodinky.

Materiál tiež dáva hodinkám jedinečnejší vzhľad. Avšak je dôležité byť jemný so svojimi keramickými hodinkami, pretože nemôžu zvládnuť tvrdé nárazy a údery ako kovové alebo plastové hodinky.

Keramika je materiál, ktorý bol vypekaný v rúre, rovnako ako porcelánový tanier a preto by sa mal s ňou zaobchádzať s rovnakou starostlivosťou.

Neexistuje záruka od výrobcu na keramické náramky a opravy môžu byť nákladné, preto sa uistite, že s vašimi keramickými hodinkami zaobchádzate s opatrnosťou.

Návod na údržbu hodiniek

Chceme, aby ste zažili čo najväčšie uspokojenie, krásu, funkčnosť a dlhú životnosť vášho hodiniek! Súčasne lacné aj drahšie značky obsahujú jemné mechanické časti, preto je dôležité, aby ste si pamätali nasledovné body:

  • Vyhýbajte sa vystaveniu hodiniek extrémnym podmienkam, ako je priamy slnečný žiarenie, extrémne teplo alebo extrémny chlad. Extrémne teplo alebo chlad môžu spôsobiť poruchy hodiniek a skrátiť životnosť batérie.
  • Vyhýbajte sa vystaveniu hodiniek vlhkosti, ak nie sú označené 10 alebo 20 ATM. Nikdy nepoužívajte tlačidlá alebo korunku, keď sú hodinky vlhké. Ak sa vnútri dostane voda alebo kondenzát, hodinky by mali byť okamžite skontrolované autorizovaným hodinárskym majstrom. Aj keď sa zdá, že kondenzát zmizol, komponenty v hodinkách môžu byť už touto fázou poškodené.

  • Kondenzácia v hodinkách: Náhle zmeny teploty môžu vytvoriť negatívny tlak v hodinkách, čo môže spôsobiť kondenzáciu. Ak sa to stane, môžete vidieť kvapalinu vo vnútri skla. Ak kvapalina nie je viac viditeľná, neznamená to, že vlhkosť zmizla. Hodinky je potrebné čo najskôr odoslať hodinárovi, ktorý môže hodinky otvoriť a odstrániť vlhkosť. Vlhkosť sa môže dostať do samotného mechanizmu a hodinky môžu prasknúť. Ani hodinky označené 10 alebo 20 ATM nie sú chránené pred teplotnými zmenami. Kondenzácia sa môže vyskytnúť napríklad, ak prejdete z mínusových teplôt vonku na vysoké teploty v interiéri alebo ak si hodinky necháte v kúpeľni počas používania sprchy. Kondenzácia nie je nutne výrobná chyba a hodinky preto nie vždy môžu byť vrátené. To je na každom jednotlivom výrobcovi.

  • Vyhýbajte sa nárazom a úderom na hodinky. Vaše hodinky sú navrhnuté tak, aby odolávali normálnemu používaniu. Nemali by ste spať s hodinkami.

  • Vyhýbajte sa vystaveniu hodiniek parfumom, mydlu alebo iným chemikáliám, ktoré môžu spôsobiť poškodenie. Poškodenia môžu zahŕňať zmeny farby, úpravy alebo iné škody na pouzdre, remene / páse alebo iných častiach. Vyhýbajte sa používaniu náramkov na rovnakom ruke ako hodinky, pretože to môže spôsobiť poškriabanie a zbytočné opotrebovanie kryštálu.

  • Vyhýbajte sa magnetickým poľom alebo statickej elektrine, ktorá by mohla poškodiť mechanizmus hodiniek. Normálne sa hodinky neovplyvňujú bežnými domácimi spotrebičmi, ako sú televízory, stereo apod.

  • Držte hodinky čisté. Čistite ich vlhkou, mäkkou handrou (len ak vydržia vodu). Po namáčaní do slanej alebo chlorovej vody opláchnite hodinky. Remienok by sa mal pravidelne čistiť, aby sa zachoval ich vzhľad a znížilo opotrebovanie. Myslite na to, že pozlátené remienky sú krehkejšie než remienky zo nerezovej ocele. (Pozri vyššie.) Čistite mäkkou kefkou a miernou mydlovou vodou. Po každom čistení utrite hodinky suchou mäkkou handrou.

  • Kožený remienok je prírodný produkt, ktorý je veľmi citlivý na vlhkosť, pot, chemikálie a opotrebovanie. Remienok má iba obmedzenú životnosť a musí sa (dokonca aj z hygienických dôvodov) meniť medzi 6 a 12 mesiacmi v závislosti od toho, ako často ho používate. Pri výmene sa musia skontrolovať alebo vymeniť aj piny.

  • Páska z nerezovej ocele sa neoxiduje a zvyčajne nepotrebuje byť leštená. Môže sa čistiť trochou mydla a vody. Myslite na to, že vaše hodinky nem usia vždy vydržať prílišný kontakt s vodou. Pred čistením sa informujte o schopnostiach vašich hodiniek odolávať vode.

  • Páska a hodinky s pozlátením musia byť veľmi opatrne ošetrené. Pozlátený remienok je krehkejší než remienok zo nerezovej ocele. Čistenie a zaobchádzanie s opatrnosťou je nevyhnutné pri všetkých hodinkách a náramkoch. Pozlátený náramok musí byť veľmi opatrne čistený. Intenzívne trenie zjavne opotrebováva povrch pozlátenej vrstvy a môže rizikovať zníženie životnosti vašich hodiniek.
  • Nesprávne zaobchádzanie a starostlivosť je obvykle dôvodom, prečo sa kov začne zafarbovať.

  • Hlavným problémom pre malý podiel populácie je, že koža môže vylučovať látky, ktoré môžu spôsobiť zafarbenie kovov. V najhoršom prípade sa šperk môže začať farbiť a strácať atraktivitu do niekoľkých hodín! Bohužiaľ, neexistuje nič, čo by ste mohli urobiť, aby ste tomu zabránili. Našťastie sa s týmto problémom stretáva len malá časť ľudí.

  • Zmena času a dátumu na vašich hodinkách by sa najlepšie nemala robiť medzi 22.00 a 02.00 hodinou (toto platí pre hodinky s dátumom, keď je 24-hodinový mechanizmus) pretože to môže poškodiť mechanizmus vo vnútri hodiniek.

Hodinky s kameňmi

Mnoho dizajnov je zdobených rhinestones. Niektoré značky majú dokonca pravé diamanty. Ak áno, hodinky prichádzajú s certifikátom.

Každý kameň sa aplikuje ručne a niekedy môže kameň spadnúť. To môže byť spôsobené niekoľkými faktormi, ako je vysychanie lepidla alebo ak voda prišla do kontaktu s kameňmi. Kamene a skrutky nie sú, bohužiaľ, zahrnuté do záruky, ale nie je drahé ich opraviť u hodinára. Dialando samozrejme myslí, že kamene by mali vydržať viac ako 3 mesiace, a preto dávame našim zákazníkom 10 EUR kredit na až 3 kamene, ktoré sa uvoľnia do 3 mesiacov, ak nám pošlete potvrdenie o oprave. Kontaktujte náš support pre viac informácií.

Ak vaše hodinky dorazia poškodené alebo s chýbajúcim kameňom, potom prosím nás kontaktujte ihneď.

>

Sekundová ručička neklikatí, ale hodinky stále bežia?

Ak hodinky fungujú, ale sekundová ručička je nehybná, hodinky môžu mať chronograf a potom je sekundová ručička časovačom.

Časovač sa spustí, keď stlačíte tlačidlo o 2 hodine.

Chronograf zastavíte stlačením rovnakého tlačidla a potom ho resetujete stlačením tlačidla o 4 hodine.

Chronograf by normálne nemal bežať neustále, pretože batéria sa vybíja rýchlejšie.

Väčšina hodiniek má sekundovú ručičku pre bežný čas na jednom z menších ciferníkov, nedá sa vypnúť bez vytiahnutia korunky.

Bezpečnosť vody

Predtým, než začnete používať svoje hodinky, je dôležité, aby ste sa pozreli na zadnú časť hodiniek, aby ste zistili, ako sú odolné voči vode, a prečítali si nižšie uvedené informácie.

Termín "vodotesné" sa už nepoužíva, pretože môže byť klamlivý. Hodinky môžu odolávať vode v rôznych množstvách. Odolnosť voči vode znamená, do akej miery sa môžu hodinky namočiť alebo odolávať tlaku vytvorenému určitým množstvom vody. Používané jednotky sú ATM, Bar, M (metry) alebo FT (stopy) s odkazom na stupeň tlakových testov. Tieto čísla vysvetľujú množstvo tlaku, ktorý sú hodinky navrhnuté odolávať, a neznamenajú hĺbku, hoci ide o bežný omyl. Je preto nemožné ponoriť sa 30 metrov pod hladinu s hodinkami označenými 3 ATM (30m). Takéto hodinky môžu odolať len striekajúcej vode. Je dôležité si uvedomiť, že odolnosť voči vode sa meria v statickom alebo nepohyblivom stave za studených podmienok. Neberie do úvahy, že tlak stúpa s každým pohybom. Keď napríklad plávate, vyvíjate tlak na hodinky iba pohybom vo vode.

Vodné škody na hodinkách sú pokryté iba zárukou, ak sú hodinky s tlakom 10 ATM alebo viac. Nezabudnite pravidelne kontrolovať, či sa guma nepreschla. Vysychanie gumového tesnenia prebieha prirodzene po určitom čase. Vystavenie chlóru, slanej vode alebo mydlu môže gumové tesnenie vysušiť a potom môžu hodinky prepustiť vodu. Preto by ste mali mať tesnenie každoročne vymenené, pričom náklady na to nesie spotrebiteľ.

POZNÁMKA! Nepoužívajte hodinky pri horúcom sprchovaní, saune alebo horúcej kúpeli v kúpeľni, pretože to môže ovplyvniť tesnenie a väčšina hodiniek nie je vhodná na páru a teplo. Kondenzácia môže nastať aj pri hodinkách s tlakom 10 ATM a viac! Náhle zmeny teploty môžu v hodinkách spôsobiť negatívny tlak, ktorý potom vyvoláva kondenzáciu. Ak sa to stane, môžete vidieť tekutinu vo vnútri skla. Ak tekutina nie je viac viditeľná, neznamená to, že vlhkosť zmizla. Hodinky je potrebné vrátiť hodinárovi čo najskôr, ktorý môže vlhkosť odstrániť.

Vlhkosť môže preniknúť do samotného pohybu a hodinky sa môžu rozbíjať. Ani hodinky označené 10 alebo 20 ATM nie sú chránené pred teplotnými zmenami. Napríklad kondenzácia môže nastať, ak prejdete z mínusových teplôt na vysokú izbovú teplotu alebo ak hodinky necháte v kúpeľni počas sprchovania. Keď k tomu dôjde, nie je to nutne výrobná chyba a preto nemusí byť nutne krytá zárukou. To závisí od každého jednotlivého výrobcu.

Zariadenie uvedené v zozname môže v rôznych častiach sveta alebo na rôznych modeloch a stránkach internetu vyzerať inak. Príkladom môže byť, že 30 metrov = 3ATM = 3BAR = 100ft majú všetky rovnaký význam ako 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m, čo je v skutočnosti rovnaká dimenzia.

Hodinky sú na zadnej strane označené bezpečnosťou voči vode, ktorú môžu zvládnuť.

Čo je chronograf a ako ho môžem kalibrovať?

Chronograf je proste časovač.

Môžete vidieť, že hodinky majú chronograf, ak sa pozriete, či majú vedľa korunky (časti, ktorú vytiahnete na zmenu hodín) dva extra tlačidlá a či na hlavnom ciferníku s malými ručičkami sú niekoľko malých ciferníkov. Tlačidlo o 2 hodine (horné) je tlačidlo na spustenie a zastavenie, nazýva sa aj tlačidlom A. Stlačte tlačidlo raz a uvidíte, že jedna z malých ručičiek začne. Stlačte rovnaké tlačidlo znova, aby ste ho zastavili. Po použití chronografu ho treba zresetovať, jednoducho stlačte tlačidlo o 4 hodine (dolné), nazýva sa aj tlačidlom B. Potom uvidíte, ako ručičky rýchlo skočia alebo sa otočia späť do pozície resetu.

Všimnite si, že veľká sekundová ručička nie je vždy tá, ktorá ukazuje čas! Niektoré modely majú tam chronograf. Ak je to tak, veľká sekundová ručička by mala zostať nehybná. Obvykle môžete vidieť, že malá ručička v jednom z malých ciferníkov neustále tiká. Potom ide o skutočnú sekundovú ručičku. Pamätajte, že batéria sa vybíja rýchlejšie, keď chronograf beží.

Občas sa môže stať, že chronograf sa zresetuje pod uhlom, ale s hodinkami nie je nič zlé, len treba ho zkalibrovať. Obvykle je veľmi ľahké zkalibrovať chronograf, ale ak máte pocit, že je príliš ťažké, srdečne vás vítame, aby ste sa obrátili na našu podporu alebo navštívili vášho miestneho hodinára.

Na kalibráciu chronografu najprv uistite sa, že je zresetovaný stlačením tlačidla B. Potom vytiahnite korunu do najvzdialenejšej polohy. Potom môžete použiť tlačidlá A a B na kliknutie na ručičky chronografu, aby všetky ukazovali na 0 alebo 12 podľa dizajnu hodiniek.

Rôzne značky a modely majú rôzne prístupy k kalibrácii, ale najčastejšie tlačidlo A posúva ukazovateľ vpred a tlačidlo B ho posúva vzad. Na niektorých hodinkách to funguje trochu inak. Napríklad stlačte tlačidlo A na nastavenie prvej ručičky, keď ju správne nastavíte, stlačte tlačidlo B na zmenu, ktorú ručičku meníte tlačidlom A. Keď ste skončili s kalibráciou, jednoducho zatlačte korunu znovu a chronograf je teraz v novej resetovanej pozícii.

Môžete ísť do hodinového obchodu, ktorý predáva rovnakú značku a opýtať sa hodinára, ak si nie ste istí, čo robiť so svojím konkrétnym modelom.

Remienky na hodinky

Náramky nie sú zahrnuté do záruky od výrobcu hodiniek, pozrite si záručný leták, ktorý sa nachádza v krabici, v ktorej boli hodinky dodané.

Odfarbenie, opotrebenie, chyby v uzamykacom mechanizme, špendlíky a odkazy nie sú kryté vašou zárukou.

Samozrejme, s radosťou vám pomôžeme, ak vaše hodinky prídu poškodené pri dodávke, ale musíte nás okamžite kontaktovať, ak je toto prípad. Upozorňujeme, že hodinky musia byť nepoužívané a ochranná plastová fólia musí zostať na hodinkách, aby sme vám mohli pomôcť s poškodeným náramkom.

Nemôžeme prevziať zodpovednosť za hodinky, ktoré sú vrátené "ako nové", ale sú v skutočnosti použité.

Objednávka a platba

Objednal(-a) som, ale nezískal(-a) som žiadne potvrdenie

Ďakujeme vám za vašu objednávku!

Ak ste nedostali žiadne potvrdenie e-mailom alebo textovou správou (SMS), kontaktujte nás na podporu Dialando. Radi vám pomôžeme s týmto a s akýmkoľvek iným problémom, ktorý by vás mal znepokojovať!

Jednou bežnou možnosťou, prečo ste nedostali potvrdenie, môže byť, že ste nám možno poskytli nesprávnu e-mailovú adresu pri vytváraní objednávky. V opačnom prípade skontrolujte svoj spamový priečinok, či sa náhodou nedostal tam!


Ako použiť môj kód zľavy?

Ak ste obdržali kód zľavy, budete môcť pridať ho pri dokončovaní objednávky. Upozorňujeme, že nie je možné kombinovať dva alebo viac kódov zľavy.

Na použitie kódu jednoducho kliknite na "Pridať kupón" v nákupnom košíku, zadajte kód a kliknite na "pridať kupón". Nákupný košík sa automaticky zobrazí, keď pridáte produkt do košíka.

Potom môžete pokračovať v dokončovaní objednávky ako obvykle.

Preprava a doručenie

Skladové položky / Objednať položky

Položky skladom:

Ak ste objednali jednu alebo viac položiek, ktoré sú už na sklade, môžu byť odoslané v ten istý deň alebo v nasledujúci pracovný deň, v závislosti od času, kedy ste objednávku vykonali.

Objednať položky:

Ak ste zakúpili položku, ktorá nie je skladom, zvyčajne nám trvá 2-3 pracovné dni, kým ju dostaneme do našeho skladu. Poznámka: Niekedy to môže trvať dlhšie, ale často vám položky doručíme do 7 pracovných dní.

Položky skladom a na objednávku:

Ak ste zakúpili viac ako jednu položku, z ktorých jedna je skladom, zatiaľ čo ostatné nie sú skladom, vaša objednávka vám bude odoslaná, keď položka, ktorá nie je skladom, dorazí do našeho skladu a objednávka bude kompletná.

Preprava, sledovanie a doručenie

Dodanie vášho nákupu je vždy zdarma, ak u nás urobíte objednávku v hodnote minimálne 75 EUR,

Všeobecne sú balíky zaslané z nášho skladu v Nemecku alebo Švédsku s využitím služieb UPS alebo DPD

Celkový dodací čas objednávky závisí od toho, či je vaša objednávka už skladom v našom sklade, alebo či ju musíme špeciálne objednať v súvislosti s vašou objednávkou. Bežne trvá 2-3 pracovné dni, než balík dorazí na váš najbližší miestny odberné miesto od času, kedy sme ho odoslali, ale nie sme zodpovední za prípadné oneskorenia v rámci organizácie UPS/DPD.

Keď je produkt odoslaný z našeho skladu, obdržíte potvrdzovací text (SMS) na váš telefón spolu s číslom na sledovanie, aby ste mohli sledovať váš balík. UPS/DPD vás potom informuje, keď balík dorazí na odberné miesto alebo bude doručený k vám domov.


Neprevzaté balíky

Pre balíky, ktoré neboli odoslané, si vyhradzujeme právo účtovať poplatok za vrátenie zásielky a manipulačný poplatok vo výške 20 EUR.

Objednávka sa automaticky zruší, ak nám bude balík vrátený ako neprebraný. 20 EUR sa odpočíta z faktúry pred jej zaplatením.

Ak si prajete, aby vám bol balík znova odoslaný, mali by ste kontaktovať našu zákaznícku službu a získať odkaz, kde a ako môžete zaplatiť dodatočný poplatok za dodanie. Toto však musí byť urobené PREDTÝM než bude balík vrátený. Inak bude objednávka potrebné znova vytvoriť.

Meškania

Robíme všetko pre to, aby sme čo najskôr zabezpečili dodanie, ale niekedy sa bohužiaľ môžu vyskytnúť oneskorenia. Preto nezaručujeme dodanie na konkrétny deň.

Ak produkt nemôže byť dodaný v stanovenom časovom obmedzení, budeme vás kontaktovať a informovať vás o oneskorení. Keď nás dosiahne váš oneskorený produkt, je prioritne balený a zaslaný vám čo najskôr.

Ak by mala byť objednávka oneskorená, vaša faktúra nebude ovplyvnená, pretože naše faktúry sú zasielané e-mailom v ten istý deň, ako je vaša objednávka odoslaná z našeho skladu.

Umik in vračila

Čo znamená právo na odstúpenie?

Ďakujeme za každú objednávku u nás, ale rozumieme, že niekedy si želáte zrušiť váš nákup z rôznych dôvodov.

V tomto prípade uplatňujeme Zákon o diaľkovom obchode, (inak známy ako Právo na odstúpenie), čo znamená jednoducho, že máte právo na úplné zrušenie do 14 dní, jediná podmienka je, že sa obrátite na našu zákaznícku podporu v týchto 14 dňoch.

Práva na zrušenie sa nevzťahujú na:

  • Hodinky, ktoré boli použité akýmkoľvek spôsobom, takže na nich boli známky alebo poškodenia. Nemôžeme to akceptovať ani niesť zodpovednosť za to.
  • Hodinky, ktorých články náramku boli upravené.
  • Hodinky, ktoré ste opravili alebo zmenili akýmkoľvek spôsobom.
  • Intímne produkty, ktoré nemajú špeciálne tesnenie, napríklad náušnice.

(To sa nevzťahuje na položky, ktoré boli poškodené pri dodaní.)

Ľutujem môj nákup, čo teraz môžem robiť?

Napíšte e-mail našej zákazníckej podpory, aby sme vedeli, že by ste chceli zrušiť váš objednávku a vrátiť váš produkt. Vždy uveďte číslo objednávky.

Ak ste nám už poslali e-mail so žiadosťou o vrátenie produktu, poskytneme vám všetky potrebné informácie na vrátenie predmetu nám.

Poskytneme vám dokument na vytláčanie, aby sme mohli spracovať vaše vrátenie,

  1. Notový list na vrátenie, vysvetľujúci dôvod vrátenia objednávky a všetky podrobnosti objednávky 

Je dôležité , aby ste vložili Notový list do balíka s vaším vrátením, aby naša skladová hala dostala správne informácie.

Pamätajte si, aby ste poslali späť všetky dokumenty, ako sú pôvodné záručné certifikát, krabica, atď. s položkou.

Produkty, ktoré sú vrátené bez akéhokoľvek kontaktu a schválenia od našej zákazníckej podpory, za to nemôžeme prevziať zodpovednosť.

Nenechajte svoj balík vrátiť automaticky. Ak balík nebude včas vyzdvihnutý, vráti sa nám a bude sa účtovať dodatočný poplatok 20 EUR. Ak si prajete, aby vám balík bol znova odoslaný, musíte kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby ste získali odkaz, kde a ako môžete zaplatiť dodatočný poplatok za dodanie. To však musí byť urobené PRED vrátením balíka. Inak je objednávka nutné úplne zopakovať.


Ako zastaviť moje objednávky?

Ak ste zadali objednávku, ktorú chcete zrušiť pred jej doručením a ešte ste nedostali oznámenie, že bola odoslaná, musíte poslať e-mail na našu obsluhu zákazníkov čo najskôr.

Náš zákaznícky servis môže zastaviť proces doručovania a zrušiť váš nákup.

Nepridajú sa žiadne poplatky.

Čo môžem urobiť, ak som dostal nesprávny produkt?

Niekedy sa môžu vyskytnúť chyby, ale nebojte sa.

Či ste objednali nesprávny produkt, alebo náš sklad zabalil nesprávny model. Možno bol položka nesprávne označená, mali by ste ihneď kontaktovať náš zákaznícky servis.

Aby sme pochopili, čo bolo zle poslané, žiadame vás, aby ste nám poslali email a priložili fotky produktu a štítku. Takto vám môžeme čo najrýchlejšie pomôcť.

POZNÁMKA! Niektoré farby môžu byť ťažko zachytené na fotke kvôli potrebe použiť blesk, atď., takže môžu byť niektoré rozdiely medzi farbou na fotke a farbou produktu v reálnom živote.

Kto platí za náklady na vrátenie tovaru?

Ak si vyberiete zo svojej kúpy alebo ste si objednali nesprávny produkt, musíte si zaplatiť náklady na dopravu sami.

Ak sme vám poslali nesprávny produkt alebo ak je poškodený pri doručení, môžete použiť našu štítku na vrátenie tovaru bezplatne. Upozorňujeme, že nemôžeme byť zodpovední za žiadne náklady, ak si sami vyberiete kúpiť štítko na prepravu od inej prepravnej spoločnosti, aj keď sme vám poslali našu predplatenú štítku na vrátenie tovaru na použitie zadarmo.

Ak budete potrebovať zaslať výrobok na opravu v neskoršom štádiu, prevzberieme si náklady na dopravu, ak oprava spadá pod záruku. Rovnaká štítku na vrátenie tovaru vám bude odoslaná e-mailom.

Ak ste vy sami spôsobili poškodenie výrobku alebo máte vadu, ktorú záruka nezahŕňa, ste zodpovední za náklady na dopravu a prípadné náklady na opravu.

Ako prebieha vrátenie peňazí?

Po prijatí vašej vrátenky a jej spracovaní v našom sklade bude vaša objednávka pripísaná na kredit.

Zabezpečíme, že vaša faktúra v Klarna bude zrušená. Nezabudnite, že ak použijete našu etiketu pre vrátenie zásielky, náklady na toto zostanú na faktúre. Ak ste už zaplatili, vrátime vám peniaze na rovnaký účet, z ktorého sa odčítala suma, do niekoľkých pracovných dní.

Doporučujeme, aby ste sa obrátili na Klarnu, ak máte ďalšie otázky ohľadom vašej platby, pretože náš prístup k vašim údajom o kreditoch je obmedzený.

Ak ste si kúpili položku cez jedného z našich partnerov, budeme sa s nimi kontaktovať a požiadame ich o vrátenie/zrušenie faktúry.

Záruka a Reklamácie

Viac informácií o záruke nájdete tu

Čo pokrýva záruka?

Záruka je dobrovoľné, dodatočné krytie, ktoré výrobca ponúka. Väčšina produktov prichádza s 2-ročnou zárukou.

Počas obdobia záruky sú pohyb hodiniek, ručičky a ciferník jediné pokryté komponenty. Pokrytý komponent bude opravený alebo hodinky budú vymenené bez poplatkov za komponent a prácu, ak sa preukáže, že sú vadné materiálom alebo spracovaním pri normálnom používaní.

Záruka nezahŕňa:

  • Akékoľvek chyby v materiáloch a spracovaní batérie, skrine, krištáľa, plastových, gumových, kožených, kovových alebo keramických remienkov, náramku, západky alebo skrutiek vrátane pozlátenia skrine a/alebo náramku.
  • Škody vzniknuté nesprávnym zaobchádzaním, nedostatkom starostlivosti, nehodami, vonkajším vplyvom, bežným opotrebením alebo starnutím. Vrátane nesprávneho zaobchádzania s korunkou a tlačítkami.
  • Škody spôsobené vodou, ak sa nedodržiavali pokyny o starostlivosti o úroveň vodotesnosti výrobku (ako je uvedené na výrobku). Hodinky odolné voči vode sú označené s hodnotou 10 alebo viac ATM.

Záruka je neplatná, ak boli hodinky poškodené nehodou, nedbanlivým zaobchádzaním osôb, ktoré nie sú autorizovanými servisnými agentmi, neoprávneným servisom alebo inými faktormi, ktoré nie sú spôsobené vadami v materiáloch alebo spracovaní. 

Záruka sa môže líšiť medzi výrobcami, preto si dôkladne prečítajte brožúru s informáciami o záruke/návode, ktorá je s hodinkami dodávaná.

Aký je rozdiel medzi zárukou a právnou zárukou?

Záruka a Právna záruka sú dve odlišné veci.

Záruka je dobrovoľná a môže byť vnímaná ako doplnok k právam, ktoré už máte podľa zákona o ochrane spotrebiteľa. Právna záruka sa líši od krajiny krajine a zvyčajne trvá 2-3 roky.

Aby ste zistili, ako vaša krajina uplatňuje Právnu záruku, neváhajte skontrolovať pod nasledujúcim odkazom: europa.eu/guarantees

Väčšina krajín v EÚ uplatňuje rovnaké alebo podobné predpisy, a sme ich zhrnuli tu: Ak je niečo s vašim nákupom nesprávne, je dôležité, aby ste nás kontaktovali čo najskôr. Musíte podať formálnu sťažnosť do dvoch mesiacov od objavenia sa chyby, aby sa mohla spracovať.

Môžete sa sťažovať na akékoľvek chyby, ktoré sa objavia na produkte. Ale my sme zodpovední len za chybu, ak sa považuje za pôvodnú, teda chyba už bola prítomná v produkte v čase, keď ste ho dostali.

Chyba, ktorá vznikne v dôsledku nedbanlivosti, neobvyklého použitia (chyba manipulácie), nehôd alebo podobných situácií, za ktoré nemôžeme byť zodpovední.

Chyby, ktoré sa objavia v priebehu šiestich mesiacov od doručenia produktu, sa predpokladá, že existovali v čase doručenia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ak chyba objaví až neskôr, bremeno dôkazov spočíva na spotrebiteľovi, aby preukázal, že chyba už existovala v čase doručenia,

Máme právo snažiť sa vyriešiť problém tak, ako to uznávame za vhodné. To znamená, že nám musí byť poskytnutá možnosť opraviť produkt alebo doručiť iný produkt rovnakej hodnoty. Preto nemôžete požadovať zrušenie a vrátenie peňazí, ak nám predtým nedáte príležitosť vyriešiť problém a ak sme vyčerpali všetky prostriedky na vyriešenie problému bez úspechu.


Môj hodinky je rozbité/poškodené, čo by som mal robiť?

Poškodené počas doručenia:

Ak sú vaše hodinky poškodené alebo nejaká ich funkcia nefunguje správne počas doručenia, samozrejme pošleme nové, ak je model stále k dispozícii. Alternatívne vám bude úplne vrátená suma. Hodinky, ktoré sa zastavili, zvyčajne vyžadujú len novú batériu, a náš zákaznícky servis vždy odporúča, aby ste jednoducho vymenili batériu. Samozrejme, náklady na výmenu batérie vám budeme vracať, ak hodinky prestanú fungovať do 14 dní od doručenia. Opäť, dôvodom, prečo sa batérie môžu tak rýchlo vybiť, je to, že sa vkladá pri výrobe hodiniek a potom mohla byť dlhý čas v sklade atď., kým sa dostane do rúk zákazníka.

Poškodené po doručení:

Ak, po určitom období používania, potrebujete uplatniť svoju záruku alebo právo na reklamáciu, obráťte sa na našu zákaznícku službu, aby sme mohli zistiť, čo treba urobiť, aby sme vám mohli čo najlepšie pomôcť. Ak je škoda viditeľná, budeme vyžadovať fotografiu produktu, aby sme vám mohli pomôcť čo najefektívnejšie. Nezabudnite urobiť fotografiu s dobrým zaostrením, aby sme mohli jasne vidieť škodu. Inak škodu nemôžeme vidieť správne. Ak objavíte chybu vo svojom produkte a napriek tomu ho budete používať, bohužiaľ nemôžeme byť zodpovední za akékoľvek škody, ktoré by to mohlo spôsobiť.

Máme vlastného hodinára/špecialistu a keď bude oprava vašich hodiniek v rámci záruky schválená naším regulátorom reklamácií, požiadame vás, aby ste nám hodinky poslali. Keď dostaneme vrátenie, dostanete automatickú notifikáciu a potom spravíme fotky hodiniek na dokumentáciu, než ich pošleme nášmu hodinárovi, ktorý vykoná opravu.

Potom dostanete správu a e-mail, keď budú hodinky opravené a budú sa vám vraciať. Čas opravy sa líši v závislosti od chyby na hodinkách a od toho, ako veľa práce má hodinár v danom okamihu, ale obvykle tento proces trvá približne 5-7 týždňov.

Ak sa ukáže, že chyba nie je pokrytá vašou zárukou/právom na reklamáciu alebo je spôsobená vonkajšími vplyvmi, budeme vás kontaktovať pred vykonaním opravy a môžeme vám účtovať náklady na prepravu a manipuláciu. Počas opravy nezasielame žiadne aktualizácie, budete znovu kontaktovaní, keď bude produkt opravený a vrátený alebo ak budú nejaké oneskorenia.

Ako si zaregistrujem záruku?

Pri každom nákupe produktu so zárukou minimálne 2 roky pridávame našu vlastnú záručnú kartu.

Na karte nájdete inštrukcie o tom, ako zaregistrovať váš produkt na našej webovej stránke a získať číslo záruky.

Ak dostanete toto číslo e-mailom, môžete ho zapísať na kartu a ponechať ju v krabici, v ktorej prišlo hodinky. Je to užitočné, ak chcete hodinky predať alebo ich darovať ako dar počas doby záruky, aby sme vedeli, že hodinky boli od nás zakúpené.  

Ak potrebujete v dobe záruky uplatniť nárok na záruku, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu a poskytnúť im číslo záruky ako identifikáciu spolu s popisom toho, čo potrebujete.   

TU môžete zaregistrovať svoj produkt!